Att hålla sin son i handen...

Idag har Nutti o jag hängt hela dagen medan pappa jobbat. Vi har städat ur mammas garderob, sovit, ätit pannkisar, varit i lekparken, promenerat, badat och framförallt MYST ihop! Så himla underbart!

Inatt var Nutti klarvaken 01.50 (!?) och låg o vred o vände. Jag var jättetrött och livrädd att han skulle hamna utanför sängen då han rullar med en väldans fart så det blev inte mycket sovande. Jag la mej kl 20 igår då jag nattade honom och sen steg jag inte upp mer. Tänkte att jag skulle vara pigg på morgonen när han vaknade. Tror ni att jag var pigg när Nutti skulle upp? Nej, man blir inte så pigg av att vara vaken till och från hela natten, gaaahhhh. Men som tur var så tog Sebbe Alexander på morgonen så jag fick sova lite mer *tack älsklingen min*!

Nånting som var så mysigt när vi skulle natta igår var att när vi låg där i mörkret så letade sej Alexanders hand till min hand och han höll i den hårt med båda sina små händer..*kärlek*. Jag fick verkligen tårar i ögonen och log åt denna lilla underbar varelse...MIN SON!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0