Bara skrivsugen (och välkomna alla nya bloggläsare!)

Hmmm, jag har egentligen inte så mycket att skriva, men var lite skrivsugen så jag bloggar lite ändå. Det händer faktiskt mycket i mitt liv just nu och jag kan inte skriva det på bloggen än...Nej jag e inte gravid om nån nu trodde jag var det:) Jag låter så hemlighetsfull så det kan tyckas så, men nej, det e jag inte. Jag lovar att att jag ska skriva o berätta om det senare.
Nu ligger mina grabbs o sover, eller ja, Sebbe har nog slocknat under nattningen, för det var längsen de gick o la sej. Jag tänkte att jag ska fixa med lite nya smycken. Har lite nya idéer på g, så det blir bilder när de är färdiga. Men dte låter ju så när man stansar så jag får nog ta det en annan dag så jag inte väcker den lille darlingen...

Ikväl lhar Nutti badat och skvätt vatten på mamma och det var sååååå kul:) Han älskar att bada och gör det nästan varje kväll. Hårtvätt blir det inte varje gång. Badet gör vi för att han tycker dte e kul och så varvar han ner inför natten. Vissa barn blir ju pigga av att bada men vår prins blir lugn och vill mest bara mysa när han kommit upp. Då sätter vi oss i soffan och har nusse och tutte och hans favvokudde+kissen och nallen. Japp, mycket är det och allt ska vara med:)

Idag när vi varit på Apoteket så skulle vi hem och Alexander var trött o hungrig så han var jätterag och skrek i högan sky. Jag kan liksom inte göra så mycket åt det (man tar ju till alla knep om man säger så) och det finns en gräns där det bara är att skynda hem. Fatta vad utstirrad man blir på t-banan. Fattar verkligen inte folk hur barn är?? Vissa ger en medlidande léenden och då känns det ju fint men folk som suckar och pustar alt blänger, Grrr va sur man blir då. Fast det e ju bara att acceptera. Eller när folk klagar på "dessa barnvagnar" i affären. Jag får bita mej i tungan för att inte spy ut nåt spydigt.

Nej nu ska vi va glada..hej o hå


Kommentarer
Postat av: Linda

folk är verkligen märkliga...

Slår en signal i morgon, vi kom hem så himla sent i dag. Är ledig mellan 12 o 13, slutar kl 12 har tid på vc kl 13, fika i centrum? Mamma passar Siri.

kram vännen!

2009-02-25 @ 21:27:40
URL: http://littleflames.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0