Body Butter

Världens mest underbara kräm presenterar jag här:



Jag är helt såld på The Body Shops produkter och köper alltid mina krämer där. Främst blir det Body Butters och då är det Strawberry som jag mest använder med en härlig doft av jordgubb. En annan favorit förut var Cocoa Butter. Den är mycket fet och jag som har ganska torr hy tycker den är kanon. På sommaren kan jag tycka att den är lite för fet, men då finns ju andra varianter. Olive Butter är skön o sval på sommaren men kanske lite för lätt för min hudtyp. Jag testade en sommar att ha min Body butter i kylen och sen smorde jag in mej. Det var en härlig känsla som svalkade. Men nu e min klara favorit Strawberry:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0