Flashiga korvstroganoff med ris

Har varit hemma hela dagen och fixat med en sak. Inte varit utanför dörren mer än att hämta Nutti på dagis. Sen ikväll lagade jag mat, idag blev det flashiga korvstroganoff med ris. Men dte gick ner i den lilla magen o han rapade belåtet. Blev sen lite irriterad för att han inte kunde rapa flera gånger för dte var visst kul(?). Hmmm grabbtendenser med rapning hihi

Idag försökte jag ge mej på att klippa Alexander. Han börjar bli riktigt långhårig nu. Det gick inte så bra...vägrade låta mej klippa klart så nu ser det ju inte så mycket bättre ut. Men söt, det e han ju oavsett frilla:))) Sen efter den så kallade klippningen skulle nutti bada och han står där jämte mej när jag ska fylla upp badkaret och på nåt sätt så är det duschslangen som går på så det sprutar vatten på hela mej o Nutti. Jag hade kläder på mej men Nutti fick ju värsta paniken. Fy vad jag mådde dåligt o kände mej så hemsk. Men jag lindade in honom i en uppvärmd handduk och så började vi om igen och denna gången gick det bra:)

På vägen hem fr dagis så gick jag in i en affär som har fotoramar. Jag köpte 3 st med svart ram. Hade helst velat ha benvita men det får gå med svarta. Måste ha lite ramar till min scrapping som Nutti ska ha i sitt rum sen.

Ja detta var ju inte det roligaste inlägget men har inte så mycket att skriva faktiskt. Försöker hålla mej aktiv på bloggen medans jag kan. Sen när ni minst anar det så kanske jag går i dvala igen...

Pappa hade med sej en film hem som han hyrt så när han nattat klart så ska vi slöa i soffan och bara mysa
Ha det så fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!



Emilia 25 år. Tack för idag=)

Love you!

2009-02-05 @ 15:53:43
Postat av: svar til emilia

TACK SJÄLV MITT ÄLSKADE HJÄRTA!!!!!!!!! SÅ HIMLA TREVLIGT VI HADE DET!!!! LOVE YOU TO BABY

2009-02-06 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0