Hur bara kan man göra nåt sånt???

Oh jag e så ledsen nu och måste bara berätta. Igår när jag o Helena hade hämtat killarna på dagis så gick vi genom centrum för jag skule handla lite mjölk. Mednas jag var inne i affären så gick Helena och tog ut lite pengar i bankomaten. Vi traskade sedan hemåt och när vi kommit in mellan husen så kommer det ett par i 45-årsålderna och frågar efter vägen til Göteborg (??). Dom kunde ingen svenska så jag o Helena försökte förkara på engels aså gott det gick medans vi visade vilken väg e de skulle köra för att ens komma ut på E4:an. Mannen tog fram en karta, en jättestor karta och la den på Helenas vagn och täckte upp hela sufletten. Hon har en 3-hjuling som jag så barnen sitter framåtvända. jag reagerade på det men tänkte inte så mycket på det. Sen när dom tackat och gått så traskade vi vidare hemåt. När jag just hade kommit in så ringer Helena mej och säger att HENNES PLÅNBOK ÄR BORTA, DOM HAR TAGIT HENNES PLÅNBOK SOM HON HADE I SKÖTVÄSKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var ju därör han hade lagt kartan över hennes suflett. Jag mådde så jävla dåligt för Helenas skull och kollade så att jag hade allting kvar och det var inget som fattades. Jag hade min plånbok i jackan och även min mobil. Helena hade lånat sin pappas sl-kort som var ett ÅRSKORT PÅ 7000:-!! Allt var borta! Fy Fan va sjuka idioter! Hur kan man ge sej på två tjejer med barnvagnar?????!!! Ja såna skitidioter ger sej ju på vem som helst. Jag blir så arg!!!! Alla hennes bakkort och lörkortet var borta. Nu måste hon fixa nya kort. Hon hade enbart tagit ut en 100-lapp så förmodligen hade dem sett henne ta ut pengar i bankomaten o följt efter oss hela vägen och sen haffat oss när vi var ensamma på gatan.

Så läskigt att vi hade barnen med oss. Tänk de små killarna var ju där. Usch o fy!! Mår illa bara jag tänker på det!!! Men hoppas det slår tillbaka på dem som gjorde detta. Jag skulle lätt kunna känna igen mannen om jag såg honom men inte kvinnan. Hon höll sej mest i bakgrunden.

Vilka hemska människor det finns!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä fyyy bubblan säger jag abra... Här ska ni vara snälla och hjälpa till och så gör dom sådär... Usch Usch Usch.... Vilka IDIOTER... ursäkta mitt språk men jag blir förbannad jag med!!!

Kram Kram

2009-02-03 @ 09:31:52
Postat av: svar till maria

Ja visst e det så hemskt. Mår verkigen dåligt av bara tanken. Hoppas du har det bra sötis, jag saknar dej o hoppas vi kan ses snart. hur ser din almanacka ut?

2009-02-03 @ 09:59:15
Postat av: Jenny

VILKA Puckon,, kan man polisanmäla sånna?

har ni sett dem innan,, hua,, nu vågar INTE jag ta ut pengar o INTE prata med främmande människor,, BLÄ

2009-02-03 @ 10:53:46
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Ems

Vi får sätta dit dem via efterlyst!!



Nä, men eg. ska man bara vara glad att de inte gjorde ngt ännu värre, tog till vapen eller vad som helst. En förlorad plånbok går ju ändå alltid att ersätta, men sådana där minnen kan ju knasa en en bra bit framöver. Så tur i oturen. =/



Saknade dig idag stumpan. Miss ya like craaazy=)

2009-02-03 @ 17:13:47
Postat av: Jonna

Fy fan! Jag hoppas hon polisanmälde ändå? Kan ju vara så att de rånat flera på samma sätt och kanske åker fast i framtiden...man kan ju hoppas! Jävla as...

2009-02-03 @ 19:39:56
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: svar till alla

Ja de är ena jävla as!!! Tack för era kommentarer! PUSS

2009-02-03 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0