mamma, du är en räddande ängel!!!

Måste bara säga att min mamma är den bästa finaste och mest underbara människan i hela världen!! Jag har haft så ont i min rygg och kände att det bara blev ännu värre så jag bad mamma komma och hon gick raka vägen ner o köpte biljett till sthlm. Hon kom och tog hand om ALLT! Jag behövde bara göra det jag orkade o hade list med. Hon tog hand om Nutti från morgon till kväll, nattade, badade, lagade mat, klädde på, drog vagnen osv. Nu vet jag ju att mommo älskar att vara med Nutti men för mej var det en stor lättnad att hon kom o avlastade mej. Alexander älskade såklart att ha mommo hos sej. Det var mysiga dagar och vi hade trevligt. Nu har Mommo åkt hem igen och jag är bättre i ryggen men fortf måste jag tänka på hur jag rör mej. Min värmekudde har varit kanon under denna tiden. Jag har sagt till jobbet att jag inte kommer på måndag o tisdag natt då¨jag är rädd att jag ska rycka upp allt det onda som äntligen håller på att lägga sej med tanke på att det är fysiskt arbete på jobbet. Känns bra att jag får dne här tiden att låta ryggen läka ut helt innan jag jobbar igen. Men som sagt så är dte mycket bättre nu!

TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

Kommentarer
Postat av: Bob vde

jag tror nog att det är min mamma som är bäst !

2009-02-02 @ 09:09:32
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: Emilia

Men vad privilegierad man är med fina föräldrar! Det är lyx. =)

Stor KRAM!

Hoppas ryggen blir bättre! snart!

2009-02-02 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0