Min allra första beställning på min scrapbooking *stolt*

Igår fick jag min allra första beställning på scrapbooking. Av mamma och Kjell. De är alltid så imponerade av alla kort som jag skickar de till dem så nu ska de ha en bjudning hemma hos sej och bad mej göra inbjudningskorten:))) Jag sa genast ja och satte igång igår kväll. Det var lite pillrigt o så men jag e nöjd med resultatet:)
Färgtemat går i champagne och silver (färger som jag är väldigt inne på nu).





Jag har så mycket scrapbbokingpapper, stämplar, saxar i alla utskurningar, sidenband, blommor, nitar, you name it!
Hade allt i en plastpåse och tyckte att det var dumt att ha det så oansvarslöst, då en del papper blev buckliga. Så nu har jag sorterat och slängt massa saker som jag inte ville ha kvar. kan säga att korgen är ganska tung..men ack så kul att ha:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0