Oj, vad många intresserade:) Lite mer info ang era beställningar

Hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att mina smycken skulle intressera så många. Dessa söta smycken är perfekta att ge bort i present till nån man tycker om, doppresent, studentpresent, till nyblivna föräldrar, till sin käraste eller varför inte till dej själv??? Jag har hur många som helst som jag ska behålla för mej själv. Gav mej själv en bricka i alla hjärtans dagpresent för jag är en bra mamma, jag är en bra flickvän och jag förtjänar det! Har fått massor med sms och mail ikväll. Nu måste jag sätta mej o gå igenom alla beställningar. Jag skickar smycket så fort jag har pengarna på mitt konto. Bäst vore om ni kunde maila era namn och adresser samt hur ni vill ha Ert smycke till:
[email protected]     (understreck mellan lindha och 79)

Typ av:
Kedja/kulkedja/läderband, antal berlocker, brickor, önskemål av stansning (bokstäver A-Z och siffror 0-9) etc

Tar priset igen här:


Kedja/Kulkedja/läderband, 1 bricka med valfri text samt frakt= 200 kr
Extra Bricka med valfri text=50:-
Extra berlock (exempel ett litet hjärta, blomma, pärlor)=10 kr
Större berlocker, exempel ett stort hjärta, eller andra större berlocker med valfri text (om så önskas) och om det finns plats på berlocken= 50:-

Tänk gärna på hur Ni vill ha er stansning, lodrätt eller vågrätt. Tänk på att långa namn kan vara svårt att få snyggt då jag måste klämma ihop bokstäverna/siffrorna. Går jättebra att blanda bokstäver o siffror om så önskas.

EXEMPEL 1 (lodrätt)

K
Ä
R
L
E
K

Exempel 2 (vågrätt)

K Ä R L E K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0