Pannbiff med ädelost i

Idag tar vi det luuuugnt. Sebbe hade sin sovmorgon idag och jag o Nutti vaknade kl 06.30. Liiite tidigt för min del men det kunde ju varit värre:) Vi gick upp o lekte och hade det mysigt. Sen kom pappa upp och jag gick o vilade mej lite då jag känner en molande värk i ryggen. La värmekudden på ryggen och det kändes genast bättre. Sen fixade jag lunch till Nutti och nu sover han sin middagslur. Pappa har åkt o tränat och jag sitter här vid datorn (förvånande??). Ska lägga mej lite med Nutti nu tror jag och vila lite. Ikväll ska vi göra pannbiffar med ädelost i. Mumma!!


ska man skratta eller gråta?


chokladkaka som jag gjort


mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0