sååå scrappingsugen

Oh nu var dte länge sedan jag scrappade något, alltför länge sen. Nu kliar dte i fingrarna. Imon ska pappa lämna Nutti på dagis och jag ska vara hemma o vila mej. Vill inte anstränga mej alls i ryggen så jag ska bara ta det riktigt lugnt. Jag kommer nog scrappa en hel del e jag rädd:) Men oj va kul dte är. Har hittat ett sätt för mej att koppla av och låta tankarna vandra medans fantasin flödar..underbart. Ikväll åt vi pannibiffar med ädelost i och till det råstekt potatis med lingon. Jäklarimej va gott det var. Det var pappa som var dagens kock och han gjorde ett utmärkt jobb. Nu börjar klockan bli sent och jag gör nog bäst i att gå o fixa kvällsbestyren och sen dyka ner i sängen innan jag får för mej att börja scrappa eller nåt annat. Har en förmåga att komma igång med städ och andra saker sent på kvällen. Men nu måste jag sooova. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hun! Saknar dig massor. Imorgon, tisdag, blir kalas. Love you!



KRAM min fina

2009-02-02 @ 11:15:57
Postat av: johanna

Hej vännen, hur är det med ryggen egentligen?

Du måste lägga in lite bilder på det du scrappar så jag får se vad du hittar på=)

Kramar i massor tll dig o familjen

2009-02-02 @ 16:16:06
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar til emilia

hej babe, jag måste ställa in, pallar inte att ta mej ut me ryggen idag. Ringde dej igår men du svarade ju inte..gör ett nytt försök nu igen, puss

2009-02-03 @ 08:22:09
Postat av: svar till johanna

hej gumman, ja jag kan lägga in lite pics på det jag har gjort..abs! ha det så bra på dej, puss

2009-02-03 @ 08:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0