T.G.I Friday´s och Friday the 13th

Mycket fredag vart det igår. Det enda som inte var Fredag var själva veckodagen..farmor var hemma med Nutti och jag o Sebbe åkte in til stan vid 17.30 och gick o återupplivade lite USA-minnen. Vi gick till TGI Friday´s. Att komma in där var som att vara tillbaka i USA igen. Fick gåshud och det var så overkligt!!  Vi var på det Friday´s som ligger på Östermalm. Finns ju ett vid Kungsträdgården också. Det var mycket folk men vi fick bord direkt ändå. Jag beställde in Jack Daniel`s Ribbs med french fries och till det den underbara söta såsen med den rökiga eftersmaken. SÅ JÄKLA UNDERBART att känna det i munnen igen. Jag åt det som en galning i USA. Every single time! Sebbe åt Jack Daniel´s Burger. MUMS SOM ATTANS!!!!
Efter middagen funderade vi lite på om vi inte skulle klämma in en bio också eftersom vi var "lediga" hela kvällen då farmor var med Nutti. Så vi gick o tittade på Fredagen den 13. Har säkert sett alla dessa fimer innan och de går ut på samma sak. Jason mördar ungdomar vid Crystal Lake. Men jag älskar dessa filmer ändå. Det e kult liksom. Sebbe var inte så förtjust i valet för det var meningen att vi skulle se Valkyria med Tom Cruise, men den visades inte förräns 21 så jag fick min vilja igenom och jag njöt av varje sekund! Vilken kväll dte var!!!! Helt magisk och förtrollande. När vi kom hem så sov Nutti gott i sin säng och farmor begav sej av mot Nacka med faster Hanna som också varit med Nutti nu ikväll tillsammans med farmor. Trist att farmor åkte igår men snart ses vi igen..TACK SVÄRMOR FÖR ATT VI KUNDE GENOMFÖRA DENNA SUPERKVÄLL!!!! VI UPPSKATTAR DET SÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0