Underbar tv-kväll

Inatt och igår natt jobbade jag. Gick jättebra. Ryggskottet är som bortblåst. Jätteskönt att komma in i vanliga rutiner igen. Idag när jag kom hem från jobbet så lääängtade jag efter att få äta lite frulle, borsta tänderna och ta en dusch och sen krypa ner i sängen o bara sooova. Tjiii fick jag. Nutti var hängig o hostar fortf så jag fick snällt ha honom hemma idag och leka, leka, leka och åter leka. Inte det roligaste när man jobbat en hel natt, men vad göra? Vi hade iallafall en trevlig dag och jag sysselsatte honom med att städa i skåp o lådor. Han e så duktig. Ska torka av och fixa hela tiden. Vi har en liten pedant här hemma:). Vi gick även ner til posten o postade ett paket till lilla Alice som snart blir 2 år!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mej i soffan hos sebbe o titta på CSI och sen är det Prison Break, wiiiiii
Har köpt lite godis så dte blir perfa

so long


Kommentarer
Postat av: Leila

Vad mysigt! Jag lever för kvällsmyset just nu... tv, mörker och filtar, te, snask. Men längtar hysteriskt efter sommaren.



Jag hatar kedjebrev, men det du skickade idag var faktiskt fint. Jag sänder av princip inte tillbaka det... men du vet ju redan att du är min finaste Linda=)

2009-02-10 @ 08:46:01
Postat av: svar till Leila

oh sötis, du e världens bästa Ems! Oj sorry, LEILA! Pussar o kramar din vän för alltid//Linda

2009-02-10 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0