Vilken mysig söndag vi hade..

Igår, söndag hade lilla familjen en heldag tillsammans. Vi hade en underbar dag. Vi vaknade tidigt då lilla A fick för sej att stiga upp 06.30. Han hade sovit hela natten själv i sin spjälsäng *DUKTIG*. Vi har just börjat införa detta då han gärna velat sova  vår säng. Men det slutar bara med att alla tre sover dåligt. Vi bär över honom till spjälisen när han somnat. Och nu sov han där från 19.30-06.30. Jättebra!

På förmiddagen gick vi ut o åkte pulka i snön. Det var massor med snö och det var jättekul. Nutti gillar inte att åka i backen upptäckte vi, så vi drog honom bara på vägen. Han gjorde världens vurpa när dte var lite nerförsbacke och dte var inte poppis. Men det gick snabbt över. Sen avsutade vi utevistesen med att gunga och det slutade med att han somnade i gungan lille gubben. Vi gick hem och han sov i sin spjälis i ca 2 tim då han var så trött. Sebbe passade på att åka o träna och jag gick o plockade lite här hemma, samt förberedde maten (fläskfkotlett i ugn med massa mögelost och grädde och tomat. Till dte var det potatis. Nutti åt som en galning när han vaknade.

Sen åkte vi till Eriksdalsbadet och vi hade så trevligt. Jag hade Nutti med mej på damernas omklädningsrum. Han tyckte det var kul att bada men höll i oss hårt i början. Sen blev han mer kavat. Han hade sina små blå/vitrandiga badbyxor med en gul anka på baken *sötaste*. Efter simhallen så åkte vi till Hornstull och gick på restaurang, det bev kinamat som var jättegod. Vid det laget var Nutti väääääldigt trött och hemresan blev lite jobbig för honom men han somnade gott vid 19.30 och sen bar jag över honom till sin säng igen.

Han vaknade dock vid 01.50 o ville inte sova mer??!! Gaaahh. Natten blev inte rolig kan jag säga...så idag e jag trött och förmodligen han också. Han är på dagis nu och jag är hemma o tvättar. Ska jobba inatt så jag ska sova på eftermiddagen och ev pyssla lite med fler halsband och köpa in fler söta berlocker o brickor.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0