Äntligen kommer MOMMO!!!

Igår när jag vaknade var min rygg ännu värre och jag stortjöt på morgonen då jag knappt kan stå eller gå pch paniken lyste ur ögonen på mej. Sebbe sa att han får vabba men jag sa att det inte behövdes (hur dum får man bli??? Klart dte behövdes) Men hur som helst så var jag o Nutti hemma. Pappa ringde under dagen o frågade hur det var med oss och att vi skulle ringa om det behövdes så han fick gå hem o hjälpa oss. Vi la oss och sov på eftermidagen och sen åkte vi in till stan och mötte upp Catharina och tog en fika. Jag var inne en snabbis på Gina Tricot och hittade två klänningar för 49 kr st. Såna där långa skjortklänningar som man har skärp i midjan till. En helvit och en blommig. Supersöta och fint billiga också. jag passade på att köpa 2 förpackningar Chai-te också då mitt är slut. Det köper jag alltid på Espresso House. Finns inget godare! Sen var vi inne en sväng på LUSH och köpte en handtvål. Där var det lite dyrare men dom är så härliga och jag unnar mej gärna sånt. Vardagslyx gör susen..sen kl 17.30 mötte vi upp mamma och Kjell på centralstationen. Mamma följde med oss hem och Kjell med Catharina. Vi köpte hem grekisk mat o handlade lite godis och vin till kvällen. Alexander ville vara med MOMMO hela tiden. Dom lekte och hade så skoj hela kvällen och sen nattade mamma honom. Gick på 2 sek. Haha annars kan man minsann få ligga i 1 tim ibland, även om det är sällan. Sen satt mamma, jag o sebbe och tittade på Let´s dance. Tyckte det var bra att BlondinBella och hennes partner åkte ut då jag tyckte att de andra var mycket bättre. Har lite svårt för hennes fjortissnack också...sen la jag o mamma mej inne i dubbelsängen med Nutti mellan oss. MYS! Mamma och jag låg länge o pratade innan vi somnade. Så härligt när mamma är här. ÄLSKAR DEJ SÅ MAMMA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0