Besök på IKEA

Idag var jag o Nutti på Ikea med vår goda vän Cecilia. Det var så mysigt! Innan vi åkte dit så bakade vi pepparkakor här hemma. För mej är det lite svårt att släppa julen, så vi bakar lite sådant fortfarande.
På Ikea köpte jag en massa saker, ett stort stort ljusfat i silver, en stor tavla med 3 st ramar i ett som jag ska scrappa och lägga in svart-vita bilder på Nutti, 3 olika doftljus, ett som doftar kanelbullar, ett som doftar cheesecake och ett som doftar chokladkaka. Ikväll tände jag den som doftar chokladkaka och man kan tro att jag bakar chokladkaka här hemma. Jättemysigt!!! Köpte även ett stort vitt blockljus, en wokpanna, flera olika stekbestick, fina burkar att ha socker, mjöl osv i, en fin grönblommig tvättsäck som vi har Nuttis leksaker i så de inte ligger i en blå Ikeakassae som de gjort innan.  Jag ville ha Orkidéer också men hittade dom inte så det får bli en annan dag.
Kul att ha lite nya fräscha blommor när man städar undan julen.

Jag lägger in en bild på mina fina doftljus:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Leila undrar hur 17 du fick hem allting?! Har din goda vän Cecilia bil? =)

Stor puss o jag ringer dig! Tänkte stalka dig inatt, men tyckte det var lite onödigt ifall du inte hade jobbat.

Love you so much!

Ems

2009-01-05 @ 14:40:40
Postat av: svar till min fina leila

hej gumman, nej vi åkte faktiskt kommunalt:) Vill man så går det hihi



Du vet att du alltid kan ringa mej, vilken tid på dygnet som helst oavsett om jag jobbar eller ej. Det dumma är bara att jag e ganska svåväckt..det kan bli ett problem..PUSS

2009-01-05 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0