En kort intesägande 2008-sammanfattning

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Förverkligade min dröm att få åka till USA med mina älsklingar

Dog någon i din närhet?
Nej, men 06-07 härjar fortf då mormor och morfar gick bort.

Vilka länder besökte du?
Miami Beach, Florida, USA

Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
13 april då Alexander fyllde 1 år

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Pass

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade med min lilla familj och fick veta att jag fått nattjobbet jag sökte

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Lite mer självförtroende.

Tre ord som sammanfattar året?
USA, Dagisstart och kärlek

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Camilla Borg, tack hjärtat för att du alltid funnits och stöttat mej när jag hållt på att bryta ihop! Du e guld värd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, rubriken var min den snodde du av mig! =) å vart fanns jag på din lista?! kasta inte sten min sköna=)

2009-01-05 @ 21:24:20
Postat av: svar till Emilia (Leila)

Jag gjorde en Emilia gumman, en Emilia...

2009-01-06 @ 20:01:08
Postat av: Ems

=) love you

2009-01-06 @ 23:47:23
Postat av: Ems

=) love you

2009-01-06 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0