Julen e över..

Ja nu har det mesta med julen passerat och vi har kunnat njuta av den till fullo. Jag har jobbat hela nyårshelgen (klirrar gott i plånboken när lönen kommer), så det har känts bra. Dock var det vääääldigt segt att släpa sej till jobbet på nyårsafton då farmor Gudrun var här, faster Hanna, morbror Gustav och kusin Lova. Vi hade så mysigt och åt så god mat med 3 rätter. Även på jobbet åt vi 3 rättersmiddag och hade skitkul!!! Farmor Gudrun var med Alexander igår när jag sov och det var skönt att sova ordentligt utan att behöva gå till dagis och hämta när man är nyvaken. Nutti tycker det är jättekul med farmor och dom leker o har så kul. farmors ryggskott är bra nu, dock får hon ta det lite försiktigt men man märkte inget av det.

Vi bytte julklappar med gudrun för hon var ju aldrig här på julafton,. Jag fick massa scrapbookingmaterial, både papper och olika saxar och band och pennor, ME LIKE!!!

Nu e jag långledig och det e så skööööönt!!!! 10 nätter ska man få sova i sin säng.

HOPPAS NI ALLA HAFT DET BAR UNDER JULHELGERNA! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0