Mysig lördag

Kl 05.48 vaknade jag av att mamma sa att Alexander hade läckt från blöjan så det var bara att byta på en stackars trött o arg kille. Sen fick han välling o somnade om för att 10 min senare få ännu en tott blöja. Anar jag magsjuka??? Men sen sov han o Mommo till, hör och häpna. 10.40. Haha då kom jag in o väckte dem och mamma flög ur sängen hihi Men vi låg o pratade så länge inatt att vi alla var trötta. Runt 13-tiden kom morbror gustav och Lova och de små lekte som galna. Sen runt 15-tiden kom Kjell och catharina och vi fikade med kaffe och en chokladtårta som jag bakat på förmiddagen, den var uppskattad:) Sen umgicks vi o hade det så trevligt. Sen fixade Sebbe en god middag bestående av färsk pasta och citronkycklingsås. Oh va den är god. Soltorkade tomater, grädde, citron, vitlök mm

Sen fikade vi igen och alla hade så mysigt. Barnen lekte och kusinerna trivs ju bara såååå bra ihop! Mommo följde med Lova o Gustav hem inatt och Kjell o Catta åkte hem till henne. Så nu sitter jag här o skriver och ska snart sova. Tror att pappa har somnat när han nattade Nutti hihi. Lätt hänt!

Min rygg är bättre men jag är väldigt svullen och har fort svinont och kan ej lyfta lillkillen. catta masserade mej och igår masserade mamma mej hela kvällen. Värmekudden är så underbar men jag ska kolla om en elektrisk värmekudde så jag slipper gå o värma den hela tiden när den kallnat.

Självklart så fick ju Nutti o Lova en present av Mommo och Kjell när dom kom. Alexander fick en stor bil som låter och som man kan trycka på två knappar så det är motorljud eller musikljud. En jättekul bli för Nutti som han leker med.

Läser i alla mina vänner bloggar om sjukdomar hit och dit som aldrig verkar ge med sej. Hoppas ni snart blir krya!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Men vännen, du har ju det oxå jobbigt. Hoppas verkligen du blir bra i ryggen snart för fy vad det påverkar allt. Låter mysigt med att ha mamsen hos sig=)

Här verkar det gå troll i allt. Jag fortsätter med min jäkla hosta o Felicia känner jag inte alls igen o nu har det gått en vecka sedan hon blev dålig. Hon vaknar o är ledsen om nätterna o bara piper o gråter hela dagarna, orkar inte gå själv, äter knappt inget alls. Hoppas verkligen detta går över snart. JAg ringer så fort det lugnar ner sig vännen

KRamis bäste vän

2009-01-24 @ 22:45:29
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar till johanna

vi kan ha det jobbigt ihop:) Vi hörs snart hjärtat, puss på dej

2009-01-24 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0