Ruskiga söndag

Idag har det varit ganska lugnt hos lilla familjen. Vi vaknade kl 11 jag o Nutti, gaaaahhh. Han hade dock varit vaken lite inatt så det förklarar saken. Mardrömmar förekommer och då är dte inte alltid så lätt att somna om igen...Sen åkte pappa och tränade. Jag o Nutti lekte och gick o plockade lite här hemma och sen  fixade vi ite lunch bestående av blodpudding, bacon och lingon med rivna morötter till. Det gick bra o Nuttu åt en hel del *mamma stolt*. Sen kom pappa hem och då stack jag iväg o träffade Catharina i stan. Vi träffade sen mamma och Kjell och fikade med dem innan de tog tåget hem igen. Mamma och Kjell var besvikna på att inte Alexander var med haha. Nu funkar det inte med enbart mej längre hihi. Men jag kan tycka det är segt att ta med Alexander in till city då det är så fett med folk. Man kommer knappt fram UTAN barnvagn ju. Kollade runt lite på Panduro (favvobutik numer då jag scrappar) Köpte ett nytt album då jag inte har så många blad kvar av det andra som jag jobbat med ett tag nu..ett bra lim och lite annat smått o gott. Men nu har jag så mycket saker så jag ska hålla mej fr att köpa mer nu. Får helt enkelt stålsätta mej för det är jä*ligt dyrt med såna saker!
Hittade en present till lilla Alice som fyller år i februari. kan inte säga vad det blir för jag anar att mamma Anna läser min blogg ibland:)

Har just gjort ett försök att natta prinsen. Det gick inte bra, han är superpigg. Försökte 1 timme och sen gav jag upp. Tror att han känner på sej att man börjar bli otålig när man ligger där och bara väntar o väntar på att han ska stänga de stora bruna brunnarna. Nu får pappa försöka!

Ha en fortsatt trevlig söndag käraste vänner

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Vännen!!



Men förbaskade rygg då!! Är det inte det ena så är det något annat!!! Grrrr... Har du skikat på TRADERA när det gäller scrap!? Vet att det finns auktioner med en massa sånna saker där...

Hoppas på en fika snart, jag och Jr åker dock till Timrå på onsdag men kommer hem på söndag så kanske någon gång till veckan!?

Kram

2009-01-25 @ 21:15:57
Postat av: guess who

Hej älskade älskling!

Din before- och after baby lista var söt.. klart livet efter baby är bättre - always! och som att man inte skulle kunna göra en massa before baby-saker med baby därtill! Emilia vill också bli mamma=) Hon är sotis på dig och Jonna=)



Saknar dig. Men ses snart. Nu är jag Sthlmare på heltid!

2009-01-26 @ 11:01:05
Postat av: svar till maria

ja gumman, jag vill gärna ses. Hör av dej när du e tillbaka igen, puss

2009-01-28 @ 10:05:48
Postat av: svar till leila

Oh va mysigt att du e hemma igen. Känner din närvaro i sthlm. Känns inte tomt längre...när har du tid /lust att ses då?

2009-01-28 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0