Scrappat

I helgen har vi inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt. På lördagen var vi inne i stan o shoppade lite. Sebbe köpte kläder och träningsredskap och jag handlade lite stämplar o stämpeldynor till scrappingen. Sen åkte vi hem o åt middag och sen myste vi hela kvällen. Jag har testat stämplarna men det var ganska svårt att jobba med dem. Men övning ger färdighet. Köpte några med nallar på, ett par av en fin text, en krona mm mm. Har ett album med svarta hårda blad i som jag har satt in svartvita kort på Alexander som nyfödd. Jättefint med korten till svart bakgrund. Det är ju så vackert med svartvita foton. Har dock inte scrappat inne i albumet då jag tycker att svartvita foton gör sej bäst utan detaljer


Gjorde om framsidan på vårt nya familjealbum

Första insidan, texten syns dåligt på kortet men det var fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0