scrappat

Tänkte lägga in bilder i min blogg på saker som jag scrappat. Är för övrigt helt såld på scrapbooking nu. Finns inget så avkopplande som att sitta och pyssla med sånt. Kul att jag har hittat en avkopplande hobby. Sebbe e lite irriterad för att jag har ockuperat köksbordet som min pysselhörna. Jag måste organisera mina material men jag har en fin box som jag ska ha allt i, det är bara det att jag inte lagt det där i än...jag ska även börja fixa med andra saker att pyssla med. Shit jag e ju värsta pysselmamman, men än så länge är Nutti för liten. Han stoppar mina små blommor i munnen och slänger mina papper på golvet. Så jag scrappar mest när pappa är hemma eller Nutti sover. Det blir lugnast så...


Ett litet födelsedagskort till Sebbe när han fyllde år


Lite crapbookingmaterial, fint va?


Bara satt en ram runt fotot och så en blomma, inget scrappat


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Vännen! Åh så fint du gör!! Tänkte på dig idag när jag såg att det fanns typ som veckotidningar på Pressbyrån att köpa som handlar om detta! Kanske värt att köpa en och kika!!?? Kram Kram

2009-01-09 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0