Stackars mamma och Nutti

Tycker synd om mej själv. Först magsjuka och direkt efter det så får jag ryggskott. Andra dagen så får Alexander stanna hemma fr dagis då han är alldeles för hostig. Ta hand om honom medans man själv försöker överleva smärtan, hur funkar det??. Man blir ganska så handikappad då man inte kan lyfta eller knappt klä på ens barn med tanke på att han fortf är så liten och behöver hjälp med allt. Men oj va snäll han är! Han känner på sej att mamma har ont och han är en ängel. Inga utbrott, inget gnäll. Han är lugn som en filbunke och vi tar dte väldans lugnt här hemma nu när han varit sjuk fr dagis. Han hostade så pass mycket i torsdags att vi var tvunga att söka läkarhjälp för hans luftrörsvidgande Ventoline hjälpte inget alls. Har gett honom det i ett par dagar nu och ingen förbättring har skett. Men hur ska vi ta oss till sjukhuset? Då ställer min fina Cecilia Hultin upp och är med oss där då jag inte kan få på honom kläderna ellersätta honom i vagnen och sen kommer pappa dit och tar över. Alexander var så duktig hos läkaren och sa inte ett knyst DUKTIGA UNGE!!. Dr kollade öron o hals och han konstaterade att Nutti har feber också men annars var det inte så farligt. Jag sa att ventolinet inte biter på honom så jag sa att Bricanyl är kanon så det fick vi recept på. Det har blivit bättre med hostan nu sen vi tar Bricanyl. Han sover lite bättre på natten iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0