Välling-gosiga-trötta pussar

I förrgår när jag hade lagt mej i sängen hände nåt så himla underbart. Det var ingen stor grej egentligen men när jag hade läst klart min bok och skulle släcka lampan så sätter sej Nutti upp i sängen o säger "hej" med sömndruckna ögon och firar av ett stort léende. Jag slänger mej på lampan för att han inte ska piggna till. Sen lägger vi oss till rätta nära varandra och jag säger: "Får mamma en puss" och jag lutar mej fram och så känner jag hans läppar som putar ut mot mej i mörkret. För er kanske det låter som en bagatell, men för mej som mamma värmde det i mammahjärtat...

Ville bara dela med mej av detta fiiiiina...


Kommentarer
Postat av: Leila

Gud vad fint! Ni e så fina=)



Snart e jag hemma igen!!

2009-01-14 @ 09:43:34
Postat av: Linda till Leila

saknar dej grymt mycket smulan, puss

2009-01-15 @ 12:04:53
Postat av: Nilla

Visst är det härligt när de är så där gosiga=)Ja och annars också så klart! Om Theo sitter nära så brukar han lägga huvudet så sne och gosa in sig och le ett stort leende!/Kram Nilla.

2009-01-15 @ 18:56:51
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ooo va mysigt ni har det! Sasha börjar verkligen bli stor nu! Vi måste se till att ses snart gumman! puss

2009-01-18 @ 15:10:46
Postat av: Lei

Miss ya love. Har inte hört av dig på evigheter! Vad händer i livet?



Puss Ems

2009-01-18 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0