1 vecka sen det bittra beskedet kom...

29/8 1958 - 25/6 2009

R.I.P
Michael Jackson




Idag är det exakt 1 vecka sen musiken dog tillsammans med Michael Jackson och nästan samma klockslag för 1 vecka sen som hans hjärta inte orkade längre...Visst gillar jag andra artister men han var den störste....Vill påpeka att som det ser ut nu så kommer begravningen att äga rum på tisdag nästa vecka och vara livesänd över hela världen..jobbar inte då så jag får ställa klockan:) Hade man jobbat så hade man ju ändå varit vaken liksom..men reprisen är inte samma sak..inte för mej iallafall. Tyckte att han var fin både på utsidan och insidan och jag har alltid älskat hans androgyna utséende. Vet att kanske en del av er läsare inte är så intresserade av att läsa om min saknad av M.J, men dte är min blogg och det är mitt sätt att bearbeta det som så tragiskt inträffat...

R.I.P Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0