1 vecka sen M.J avled...R.I.P samt Kiril och jag inne i stan o har en heldag

I torsdags förra veckan var jag o Kiril inne i stan o satt vid vattnet vid Gamla Stan och njöt av solen. Det var verkligen kokhett. Det var mycket folk som samlas vid kajen för en fika på trottoaren med benen dinglandes ner mot vattnet. Vi köpte lite fika och sne gick vi mot slussen och handlade lite mat för vi var vrålhungriga. Sen tog vi med oss maten o gick till Fatbursparken och åt...när vi satt där och åt visste vi inte att i just det ögonblicket i landet långt borta, kallat USA dog min allra största idol Michael Jackson.....det fick jag bittert veta sen dagen efter...

Vi hade en trevlig dag o skrattade som alltid. Vi har samma tråkiga humor.
Slänger in en bild


Ful bild :)

Kommentarer
Postat av: maja

skyssta lökar big mama :)

2009-07-03 @ 13:47:34
Postat av: Svar till Maja

du e så störd

2009-07-03 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0