åska blixt o dunder

Igår när jag o Helena lämnat grabbsen på dagis så skulle de direlt gå till parken o mata fåglarna. Jsg o Helena gick till centrum o handlade mat och sen gick vi hem och skulle njuta av en cola i solen.l Vi satt där i ca 2 min o så kom det regndroppar. Jag sa att vi´skulle gå in under ett träd och rätt som det var sp öppnade himlen sej...det var helt otroligt!! Regnet stormade upp från sidan o vi hade inte en chans att klara oss undan...det blixtrade o mullrade o himlen var nu kolsvart. Var länge sen jag hörde sån åska alltså. Vi sprang vidare in under ett tag i huset som ligger jämte vårt lägenhetshus och så satt vi där på en bäng o drack cola och rökte lite (ska sluta röka den 16 aug). När vi satt där helt dyngsura så kom vi ju att tänka på alla dagisbarn som var ute i parken...stackarna. Vi funderdae på att ta bilden o plcoka upp dem men gjorde aldrig det. Tän er själva 2 st fröknar och 7 barn  som är rädda, ledsna samt helt dyngsura..Tyclte så synd om Nutti.  Ringde dagis när jag kom hem o de gade tagit slydd i en port o hade haft fruktstund där inne. Ingen blev rädd eller ens blöt. Skönt!! Jag o Helena hade det supermysigt när vi satt o rökte och så tog vi lite biloder på oss. LÄgger in dem nedan

usch o fy...nu jobbar man hela helgen...men det får gå...natten som varit var lugn och hoppas natten inatt också blir det samt morgondagens natt....sen jobbar jag bara on o to och sen sem!!!! Underbart! 4 veckors ledighet tillsammans och sen har jag tagit föräldraledigt, ska bli så mys. Idag har jag mest sovit medans pojkarna varit inne i stan o shoppat parfym o kläder ich sne var de en sväng i ett annat köpcentrum och åt göass o satt i solen. Mamma var glad när de gick för det e svårt att sova på helgerna när de e hemma o stimmar. Idag på morgonen så fick Sebbe sova en stund när jag kom hem så jag o Nutti satt o tittade på Lilla huset på prärien..älskar den serien!! Kollade mycket på den med mamma när jag var liten..Nu sitter jag här o har långtråkigt då inte en människa är på Facebook....kanske är nån film senare som jag kan titta på...slänger in en EGO-bilder samt bilder från min o Helenas mysstund när vi tar skydd för regnet

gaaaahhh


BLÖTA


I´m singin in the rain


yeah


tar skydd från regnet


talking


ego


Helena


ego


Vänner


ego

Kommentarer
Postat av: Jenny K

Snygg du e gumms,, me is in love whit youuuuuuu,,,

2009-07-15 @ 00:26:22
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0