Badat i plaskdammen

Innan jag hämtade på dagis idag så bestämde jag mej för att åka till stranden. Jag hämtade tidigare och hade packat lite matsäck men när jag traskade dit så känner jag stora tunga regndroppar, jag undrade stilla om stranden fick vänta, men regnet upphörde och jag hämtade en glad liten pojke. Vi gick mot t-banan och mötte Melda och hennes mamma Lisa som var på väg till plaskdammen vid dagis, även meldas lillebror, 2 veckor var med. Vi hängde istället på dem och det var ett bra val. Barnen lekte och hade jättekul! De gillar verkligen varandra. Sen kom Emilia och hennes son Julian dit också (går på annan avd på samma dagis som Melda o Nutti). Vi gick sen vidare till lekplatsen i närheten av plaskdammen och alla barnen lekte och hade så kul! Vi mammor kunde ägna oss åt vuxensnack och det blev mycket tjejsnack. Så härligt när barnen leker mer självständigt. Det e npnting som jag tränar den lille mannen på då han e väldigt mammig och vill att både jag o pappa ska leka med honom väldigt ofta. Vi var kvar till ca 19.00, så trevligt var det. Pappa kom hem strax efter oss och åt hade köpt pizza som vi åt sen. Mysig dag.

Nu ska jag o mannen kolla lite på tv och jag har blivit lovad fotmassage, nice!
Ha det gutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0