Grillfest hos Cecilia o Thomas

Nu jobbar man bara 2 nätter till, ons och tor. Sen har jag S.E.M.E.S.T.E.R óch har även tagit ut lite föräldrarledigt efteråt. Ska bli så skönt!! Hoppas bara värmen kommer tillbaka!!! Ser en massa som skrivit i statusfältet: Bara regn o rusk osv...men när det e soligt o varm, då gnäller de på att det är för varmt...ja aldrig e de nöjda. Jag kan också tycka det e varm o hett (har en lägenhet som ligger på solsidan hela dagarna, så jag VET) men jag e glad att det e varm så man kan vara ute o sola och bada och bara hänga på stranden..sånt gillas!

Har lämnat Nutti på dagis och jag har just ätit lunch..igår var vi på grillfest hos Cecilia o Thomas som numer bor vid S:t Eriksplan. Underbar lägenhet! Vi grillade på innergården och satt sen inne för det var regnrisk och ganska kallt ute. Nutti och jag åkte dit först och sne kom Sebbe efter jobbet. Alexander somnade ganska så snart vi kommit dit, han låg o sov i soffan ända tills vi skulle hem. Vi vuxna fick prata o äta helt ostört. Jättekul hade vi. De är så himla gulliga och vi har alltid så kul när vi ses. Thomas o Sebbe gillar varandra och kommer jättebra överens också. Skulle lägga in en bild men nu strular överföringen fr mobilen igen...blir så lite då och då..får ta det senare då

Vi kom hem strax efter 23 och nutti vaknade när vi bar upp honom fr soffan, men på ett strålande humör...han var så sömndrucken där han satt på t-banan...sötnosen!

Vi fixade iordning Alexander inför natten och sen böev han jätteledsen när han skulle sova i sin söng så inatt sov han o jag i dubbelsängen tillsammans. Pappa blev placerad ute i soffan:)

Nutti vaknade 8.30 idag och det var skönt för då hann jag fixa i ordning mej innan jag väckte honom. Nu sitter jag här och senare idag, kl 16 så är det livesänt från  Michael Jacksons minnesceremoni på Aftonbladet TV. Kl 19 är själva begravningen livesänd från Staples Center i LA. Sorgligt!!! Får se hur mycket Nutti låter mej sitta o titta vid datorn...men kl 19 ska jag se iallafall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0