Helena och jag på shoppingrunda

Helena och jag var på shoppingrunda. Blev ju en massa gottipåsar:) Som alltid när vi e ute..Köpte 1 klänning, en kjol, 2 st tröjor samt bikini. Jag köpte inget alls till Nutti men var såklart o spanade på barnavdelningarna, men Helena sa åt mej att sluta kolla på kläder i strl 80 och ist kolla åt mej själv för en gångs skull. Hittade ändå inget fint som jag fastande för till Nutti. Han fick senare på dagen ett par Crocs som han älskar i grömelerad färg. Sen tog vi en lunch, jag åt spaghetti bolognese och helena åt nån grön pasta med pinjenötter
Sen stack vi hem o tog igen oss innan det var dags för hämtning av grabbsen på dagis.


Snyggo


Inte så photogenique...blääää

Kommentarer
Postat av: Catta

Åh så kul o shoppa =) jag shoppade 3 kjolar igår. Vi måste ta en runda du o jag snart =) Kram

2009-07-03 @ 08:11:00
Postat av: johanna

Härligt att du handlade till dig själv denna gången=) Av ngn konstig anledning så blir det alltid till barnen man shoppar. Kanske för att man slipper ställa sig i provrummet o inse att man faktiskt inte har den där kroppen man så gärna vill ha...

Kram o puss vännen

2009-07-03 @ 08:42:29
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0