Helenas o min dagliga dagispromenad

Jag och Helena brukar nästan varje dag ta sällskap till dagis. Det e kul med lite snack på vägen dit och hem. På hemvägen svänger vi ofta förbi centrum o handlar varsin coca cola och sätter oss på en bänk o pratar..jättetrevligt! Helena är även min personliga väckarklocka då hon ringer o väcker mej när jag har jobbat natt och måste upp o hämta på dagis :))) Det gör hon varje gång *snäll*

Helena och grabbarna i uppförsbacken på väg till dagis


Mamma o Nutti


En osminkad mamma och hennes älskade lille pojke


På väg till dagis denna soliga varma dag

Kommentarer
Postat av: sanna

på vissa bilder e ni ju lika långa. Har han växt så mkt alexander? pusss

2009-07-03 @ 18:33:07
Postat av: Svar till sanna

hihi ja han har sina långa dagar :) Snart ses vi sväris, puss

2009-07-04 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0