jobbadags igen:(

Ja nu ska man jobba onsdag o torsdag natt och sen är det ledighet som gäller. Längtar sååååå!!! Idag har jag o Cecilia fixat tjejärenden i stan, sen åt vi lite lunch vid karlaplan och satt o myste. Sen hämtade jag Alexander tidigare och vi gick till parken o lekte med Melda och hennes mamma samt hennes lillbror, 3 veckor. Melda och Nutti kommer överrens men bråkar väldigt häftigt ibland. Man får kolla dem annars ryker både hud och hår..men för dte mesta så går dte bra :)

Nu väntar jag på att Sebbe ska komma hem så jag kan börja fixa iordning i lugn o ro inför jobbet. har verkligen INGEN lust alls. Bläääääää. Spyr på det! Brukar alltid känna så inför onsdagsnatten...av nån anledning..då har man jobbat många pass och sen har man ytterligare 1 lvar efter den natten

hörs ikväll då jag har med mej datorn:)

Kommentarer
Postat av: Catta

Bara 2 dagar kvar! Inte klaga :)jag har 3 veckor kvar....sen semester!

Kram

2009-07-08 @ 20:27:33
Postat av: svar till catta

ja jag vet..men e så trött på¨jobbet nu...har inte sovit idag på dagen så blääää

2009-07-08 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0