Liten informering

Jag kommer nu att lägga upp fler bilder som jag inte hann med i det sista inlägget jag skrev..men läs även det förra, där finns bilder och massa läsning. Jag ska försöka blogga så ofta jag bara kan o hinner samt lägga upp nya fräscha bilder. Alltid kul att ha att titta tillbaka på när hösten o vintern kryper inpå...men det ska vi inte tänka på nu...nu e det sommar som gäller :) Pictures it is! :


Mamma vid Kalmarsund


Vår finaste


Pappa och jag äter plankstek i Kalmar, jättemysigt!!

Målade tånaglar :) I själva verket har jag pyttesmå fötter men de ser stora ut här haha


Alexander o kusin Lova på Möllstorp, Öland


pappa drar kusinerna


Vår filt på Möllstorp


Farmor, pappa och Nuttisen hemma hos farmor i Kalmar. Farmor lagade goood mat till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0