Minnesceremonin i Staples Center, Los Angeles för MJ

Igår efter dagis så gick vi hem till Melda och Lisa o lekte men de var båda trötta så det blev mest en massa gnäll ända tills vi skulle gå hem. Då var de glada i hågen minsann. Det spöregnade när vi skulle hem så vi var blöta som troll. Väl hemma så myste vi och satt i soffan. Jag kollade på Michael Jacksons minnesceremoni som dirketsändes live på Aftonbladet TV från kl 16 och som sen fortsatte på TV4 ända fram till typ 02. Själva ceremonin kollade jag på via datorn och sen kl 19 satte jag på TV4. Det var så vackert och tårfyllt. Alla hyllade den största och finaste stjärnan som nåpgonsin finns och som ingen ens kommer i närheten av...hans 3 barn var med och hans dotter sa inför miljoner tittare: MY dad was the best dad ever! I love you daddy! Ohh det var så fint!! Stackars barn. Nu börjar en mardrömslik tid för dem...jag gröt och grät och grät och grät och grät. När Sebbe kom hemm hem så vaknade Nutti som somnat i soffan under programmet och de höll på med nåt, jag vet inte vad..jag var så inne i ceremonin. Sebbe frågade hur det var med mej och han såg ju såklart att jag grät och hulkade. Jag hade hållt mej från att gråta inför Alexander så nu kom allt på en gång...men nutti såg inget av det!

Jag satt som klistrad framför TV:n ända fram till ca 02.00. För efter minnesstunden så visades en turné från Bukarest som MJ gjorde 1992. Han är verkligen störst och bäst av dem alla!!!! Hoppas han har fått frrid nu..hoppas han sitter i sin himmel och ler och har det bästaste bäst...att han gör moonwalk på månen...att han sprider samma glädje där uppe som han gjorde här nere på jorden. Som Stevie Wonder sa: Vi behövde honom här på jorden men Gud måste ha behövt honom mer...........................................

VILA I FRID KÄRASTE MICHAEL JACKSON!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0