S.E.M.E.S.T.E.R

Oh du underbara ledighet!! Nu jäklar ska dte bli avkoppling så dte heter duga! Har jobbat ons och tors natt och dte gick jättebra. Jason Murphy som jag jobbar med hade förälderarledight hela denna perioden så det var inte alls lika kul då jag jobbar med timmis, men det gick bra ändå. Jag o Judith har pratat lite under nätterna så jag har fått sällskap. Gissa om det var skönt att låsa skåpet sista gången igår morse...nice nice nice!!

Sebbe hade sin första semesterdag igår så han tog Nutti till dagis medans han hade lite ärneden att fixa under dagen. Han hämtade honom tidigt och så hängde dem lite medans jag sov på dagen.

Igår kväll så blev dte pizza och film: Taken med Liam Neeson. Den var jättebra och spännande. Sen efter den så blev det CSI Miami. Vi brukar ofta kolla på CSI så det böev en riktig tv-kväll. Sen slocknade Sebbe i soffan. Alexander somnade runt 20.30 igår. Hna vaknade vid 07.20 idag på morgonen och det får man ju tacka för...ja jah vet att ni som inte har barn tycker det e såååå tidigt men för oss är det gudomligt! Orkar inte ens tänka på dne gången han vaknade 04.30 o vägrade somna om...då ville han leka med leka med lego och laga låtsasmat med mej, puuuhhhh

Idag fick jag ta Nutti på morgonen medans pappa sov. Vi brukar ta varannan dag för att det ska bli så rättvist som möjligt.) Vi började morgonen med att dricka välling, sem var det lego och låtsasmat på menyn. Efter det så gick vi ut och köpte varsin glass och begav oss till lekplatsen. Vi gungade, åkte en hööög rutchkana och samlade kottar som vi la i vagnen. Väl hemma så fixade jag mat, det blev det flashiga köttbullar, makaroner och sallad...han åt bara gurkan????!!

Sen idfag ska vi in till stan o shoppa lite samt ev gå till TGI Fridays och äta...ni kan ju gissa vad jag beställer haha. Just det ja...Babyribs, pommes frites med Jack Danielsås....OHHHH VAD JAG ÄLKAR DET!!!!!!! Får jag välja av allt så väljer jag det! Helt klart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en skön semester och föräldrarledighet!

Kram

2009-07-11 @ 11:03:35
Postat av: Svar till ?

hej, vem skrev det där inlägget?

Kram

2009-07-11 @ 12:35:33
Postat av: Catta

Guuud så skönt! Jag jobbar tre veckor till snyft hoppas det går foooooooort! Kram

2009-07-12 @ 19:43:31
Postat av: Jenny K

HARLIGT me semester,, jag vill int att min ska sluuuta,, heheh Karlek

2009-07-15 @ 00:20:47
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0