shopping i Kalmar

Idag åkte Gustav o Lova hem till Stockholm med tåget och pappa kom hem en stund till oss efter att han varit på stationen. Lilla pappa, du e så söt! Han och Anita åkte sen till Karlskrona och jag saknar honom redan...men vi ses i aug då de kommer hem till oss i sthlm. Idag haräven  jag Nutti och farmor varit inne i stan o shoppat. Jag handlade ett par röd-aprikosa chinos på Gina Tricot, för
49(!!)  kr samt en jättefin klänning i linnetyg för 49 (!!) kr. Snacka om att fynda!! Jag är jättenöjd. Jag hittade även en vit bomulsströja på H&M som jag tänkte ha till mina chinos....finfint! Klart det blev lite till Nutti också. Han fick ett par mossgröna  med tillhörande luvjacka, en pyjamas med mumin a la retrostuk i blått o vitt, ett par byxor i 70-talsmönster samt ett par turkosa plyschbyxor...japp, jag e galen i 70-talskläder till lillen...hatar allt som har med bilar i skrikiga färger, spindelmannen osv...skulle aldrig köpa det till honom. Han har dock 1 tröja med bil på men använder den aldrig. Är nöjd med Nuttis inköp också...Hittade även att par NUK-nappar som jag skulle försöka byta ut mot Lundemynapparna, då han är mycket bestämd i valet av napp. Det funkade dp jag tog NUK-nappar med sniglar på samt med nyckelpigor på...fick sjunga Lilla snigel osv men det var inga problem alls. Svårta tt hitta Lundemynappar i Sthlm, men NUK finns det gott om...smidigt om inte "hans" nappar finns hemma där vi bor hihi Men nu så kör vi på NUK.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Linda!



Låter som du har det kanon på din semester :) Kul att du har en blogg....rolig var den med :) Ha det så gott din semester!!



kramar från Linda ( din gamle vän från Hammarö).

2009-07-25 @ 00:52:54
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0