lyxfrukost

lyxfrukost


Efter att jag slutat jobbet så gick jag till affären o handlade lite godsaker till frukost. Blev nybakat bröd, en jättelimpa som doftade helt underbart, färskpressad apelsinjuice, ekologisk marmelad, O´boy till Nutti och mjölk + en massa annat smått o gottit. Jag satt o myste med Nutti när kag kom hem o vi tittade som vanligt på Lilla Huset på prärien. Pappa fick lägga sej en stund och vila. Jag o Nutti åt frukosten. Han hade visst vaknat kl 06 idag så pappa var trött. Sen la jag mej i sängen med Nuitti inne hos pappa som snarkade gott. Vi sov alla i ca 3 tim och sen gick de upp medans jag sova gott hela dagen. Vaknade kl 17 och steg upp. Kände att jag inte orkade laga nån mat så hag i Nutti gick och köpte kebab. Vi promenerade dit och stannade till vid en lekplats och sen gick vi och åt. På hemvägen plockade Nutti pinnar o kottar och la i vagne, medans mamma slängde ut dem allt eftersom hihi. Hade det mysigt med lilleman och hanvar på bra humör. Pappa och han har fixat däcken på barnvagnen. Ett häftsift hade fastnat och igår var luften slut. Men nu har vi nya däck samt en pump, så man slipper gå till macken o fylla på.

E på jobbet nu igen o jobbar sista natten. Sen är det bara ons o tor också och sne väntar en skön o lång sem!!!
Imon kväll ska vi hem till Cecilia och Thomas och grilla. Jag tänkte fixa en god marinad med en BBQ-glaze som liknar den man får på TGI Fridays..Den har vi ofta när vi grillar och den e mycket utsökt

Nu ska jag ut o ta en cigg. Man måste ju göra allt för att hålla sej vaken....tjao


Kommentarer
Postat av: Catta

Åh den dära frullen såg inte helt fel ut! Mums!

Kram

2009-07-06 @ 07:57:17
Postat av: johanna

Bara lyx jämt=) Hoppas du får sova gott idag.

Puss o kram

2009-07-06 @ 08:02:17
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Svar till catta

hej, ja mums!!!! Hoppas du har dte bra. Länge sen vi pradades vid nu...hör snart! Puss

2009-07-07 @ 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0