what???

Glömde ju skriva att när vi skulle hämta Alexander hos mamma o Kjell så var jag såå förväntansfull. Jag vaknade ti´digt o tog en dusch och åt sen frukost. Jag väckrte Sebbe för jag ville iväg så snart som möjligt och hämta lillen. När vi parkreat bilden så studsar jag ut och springer mot Alexander....som säger: NEJ! PAAAAPPPPPPAAAAAA!!!!! What???? Sebbe hade inte ens gått ur bilden innan jag var framme hos Nutti...jag fick inte ta honom, inte krama honom....det kändes må ni tro. Det vara BARA pappa som gällde och det är det fortfarande....som jag längtat efter att få pussa och krama honom och så får jag inte ens ta i killen...snacka om att bli blåst på konfekten...tji där fick mamma så det sjöng!

Han är fortf väldigt pappig när vi är där båda två. Pappa som ska byta blöja, pappa som ska dra vagnen osv....men det där går väl i vågor...men dte känns ju lite iallafall....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Samma här! Ibland är det bara pappa som gäller. Förra helgen var jag i Bergkvara över natten och jag hade ju saknat lilleman jätte mycket. Han bara grät när jag kom och skulle plocka upp honom och ropade på pappa=(/Nilla.

2009-07-24 @ 22:19:32
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: svar till Nilla

ja då vet jag att det inte bara är så med mej, puuhh. De små liven

2009-07-24 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0