Dag 5 i Epidemin

Idag när jag kom hem fr jobbet så var jag ganska trött. Jag visste ju att jag skulle vara vaken hela dagen med Nutti, så det var bara att stålsätta sej o inte somna. Försökte hålla mej borta fr soffan och ´vara lite allert. Vi träffade Helena, Noah och Rasmus en stund i våran övergivna lekplats. Vi satt där en stund och sen gick vi till centrum o handlade lite mat allihopa. Vi hade tänkt köpa pizza och gått hem till och o käkat med barnen, men Noah var inte så pigg så de gick hem till sitt efter matshoppingen. Jag fixade lite mat och vi åt och sen var det SOVADAGS!!!! Oh vad jag såg fram emot det! Vi sov ända fram till 17 haha. Det behövde mamma. Vet att det kan ju bli svårt att få Nutti i säng i vanlig tid men det är ju ingen fara då vi båda är hemma imon så han fick vara uppe lite längre idag. Vi mötte upp pappa i centrum och hyrde film o handlade tacos som vi åt när vi kom hem. Mums! Nutti ligger nu och sover och Sebbe kollar på fotboll. Vi ska kolla på filmen efter fotbollen är klar! Jag valde filmen: The day the earth stod still. Hoppas den är bra. Vi hyr filmer typ varje kväll nu men dte e mys!

Skulle egentligen jobbat inatt men jag vabbar då jag inte kan jobba en natt, sen vara vaken på dagen och sen jobba igen....Det funkar liksom inte. Imorgon ska jag få sovmorgon och det ska bli gutt!

Imon är dte midsommar och om man tittar på vädret så ser det nästan ut som det är en dag i april typ..hoppas på uppehåll imon då vi har planerat att grilla med morbror Gustav och hans barndomsvän. Sen kanske faster Hanna kommer efter att hon slutat jobba kl 16 imon. Vi avvaktar och ser hur dagen ser ut...Haade varit kul att danska runt midsommarstången med Nutti men det e nog inte så poppis att komma dit med prickarna även att de torkat....de SKA inte smitta nu men..ja...

Ha det så finemang. Jag ska ändra min bloggdesign föresten..får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Hej hej!

Har sett dina kommentarer, men jag har inte haft tid att svara. Gör så att du skriver ner alla tankar i ett mail så svarar jag på det. Jag ställer upp som pimperska ;) Vad har du tänkt? Andra foton? Andra färger? Andra önskemål. Maila på =)

2009-06-19 @ 07:10:53
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0