En riktigt mysdag mellan mor o son, bild på världens mest perfekta unge!

Igår hade jag o Alexander lite egentid. Jag bestämde på morgonen att Alexander inte skulle till dagis, utan få vara hemma med mej och vi skulle ha lite qualitytime. Vi tvättade och städade lite här på morgonen, sen gick vi o handlade lite blommor i centrum samt en glass och satt på torget o åt. Sem hem och hänga tvätten. Väl hemma upptäcker mamma att nusse o tutte är borta!! Gaaahhh, Sätter på Nutti kläderna och är just på väg att traska tillbaka samma väg vi just gått för att leta efter den. Men så känner jag i fickan och där ligger den. Alexander glad och mamma jätteglad då vi nu slipper panik.

Sen tittade Alexander på barnprogram medans jag fixade lunch, bestående av fiskpinnar, nypotatis, remouladsås samt sallad. Vi åt och sen var dags dags att sova middag, ca 12.00. Han var jättetrött o bad att få sova, sötnosen! Jag hade tänkt vila lite också men som vanligt så höll jag på att dona o fixa här hemma. Väckte honom sen för att åka o titta lite i affärer samt ta en fika på ett trendigt café med latte o hasselnötsmuffinsar. Jag passade även på att byta min klänning. Vi träffade senare faster Hanna som följde med oss hem då vi bjudit ut henne på restaurang på kvällen för hon fyller år. Jag o Nutti köpte lite presenter till henne som vi gav henne sen. Vi mötte upp pappa som slutade jobbet o gick sen och åt grekisk mat. Mums. Alexander var pigg o glad fast kl var ca 19, då det egentligen är dags för sovrutinerna hemma. Men sen stupade han i sängen med vällingflaskan och sov på två röda, mitt lilla hjärtegull!

Just nu är Alexander vädligt pappig, bara pappa som gäller för hela slanten. Pappa hit och pappa dit...far o son ser föresten nästan likadana ut haha.

TACK NUTTI FÖR EN UNDERBAR DAG MED DEJ IDAG! DU GÖR VÅRT LIV VÄRT ATT LEVA! LOVE YOU LOADS!!!/ mamma o pappa

finaste finaste du!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Så skön stil han har =) Söt! Kram

2009-06-12 @ 19:54:01
Postat av: svar till catharina

ja eller hur hihi finaste ungen ever!

2009-06-12 @ 22:54:49
Postat av: Jenny

hihi,, Lik far men söt ändå,, hihi Hur go som helst eran lilla kille ju;)

Underbart med tid bara du o lillen,, så brukar jag åxå göra,, myyyyyys

Love and miss you bejb,, PUSS

2009-06-13 @ 02:35:58
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Bob vde

haha, Alexander ser ju störtmogen ut

2009-06-17 @ 21:02:55
URL: http://boberi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0