12 underbara år tillsammans

Har inte bloggat nu på ett tag för att jag helt enkelt inte haft tid och ork. Har jobbat mycket och så har jag haft mycket för mej de dagar som jag varit ledig. Den 18 maj firade jag o Sebastian 12 år tillsammans. Var bara 17 år när vi träffades och han var 20...barnrumpor! Vi älskar varandra över allt annat och det finns ingen annan för mej någonsin. Av vår kärlek kom Alexander till, det bästa vi har!! Vår lille goding! Vi kunde inte fira vår 12-årsdag just den 18:e men vi tog det lite senare i veckan då jag var ledig. Vi gick till Östermalm och vår älsklingsrestaurang T.G.I Friday. Samma restaurang som vi ofta var på i USA. Älskar deras Glaced baby ribs med Jack Danielssås och pommes. Alexander var mycket nöjd och på bra humör hela tiden. En riktigt mysdag!! Lägger in bilder från Sebbes laptop då jag bara har en liten mini pc som jag inte har lagt in några bilder på...

Älskar dej sebbe, min själsfrände


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till er båda,, Kärleken över allt,, puss



O lilla Alex,, där lyser kärleken,,puss

2009-06-01 @ 09:17:07
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0