Gröna Lund goes INSANE (bilder finns)

Idag får vi besök av farmor som kommer upp över helgen. Ska bli jättekul! Jag har just städat lägeneheten och nu sitter jag här...vad ova´nligt va??

I tisdags var jag o Jenny Kalpakas samt hennes svägerska på Grönan och hade oss hela kvällen. Vi åkte och åkte och åkte!! Vi åkte ALLT! Även den nya attraktionen Insane. Det är inte för inte som den heter just INSANE kan jag säga. FY fan, va läskigt den var. Tog dock bara 25 sek men ändå..man hann aldirg fatta vad som hände. Vi åkte den 3 ggr. Den e ganska ryckig av sej och jag fick lite ont i nacken. Den råkade stanna 2 ggr under kvällen när vi var där men det var inget som jag skrämdes av. Jag lyckades lura upp min stackars vän i Fritt fall, vi åkte då Tilten som är lite framåtlutad. Ohh jag kan inte beskriva vilken dödsångest jag alltid får då jag åker Fritt fall. Har åkt den otaliga gånger o ändå så har man samma panik medans man blickar ut över ett vackert stockholm. Den e grym! Dock så trodde vi att den var stängd när vi kom för inte en människa stod i kö. Men de sa att det var tekniskt fel, men dumma som vi är så åkte vi den så fort den satt igång igen...Åkte även Katapulten, Pop-expressen, Extreme, gick i lustiga huset, åkte flygande mattan, en annan berg och dalbana. Då ska ni veta att vi åkte allt x antal ggr.l Vi var barnfria både jag o Jenny, så vi sprang runt där som galna från den ena attraktionen till den andra som alla andra spacklade fjortisar som hängde där. Vi åt lunch innan Grönan och sen gick vi o tog en latte på Creme innan vi begav oss till Grönan. Åt även mat på grönan på kvällen då det går åt så mycket energi till att skrika och vara så jävla rädd hela tiden haha..nu e man hes som attans
tack Jenny för en underbar dag, har saknat dej så och är glad att vi funnit varandra igen efter 10 år suppehåll. Du äår en kul prick, Löööv ya!! Puss på dej


Kön till Insane


Kön till popexpressen


Fritt fall *dödsångest som alltid*


Katapulten


Lustiga huset

Kommentarer
Postat av: camilla

sj är jag inget för karuseller, men en tur till grönan måste man ändå på sommaren.



Hoppas allt är bra me er annars, vi är i dalarna nu ett par dagar, skönt skönt!



Kram Camilla

2009-05-31 @ 20:25:31
Postat av: Jenny

Hur kul som helst bejb,,



Tack själv för superkulig dag!



PUss

2009-06-01 @ 09:14:30
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0