HAR TAPPAT MIN MOBILTELEFON!! "lessen tjej"...

Usch och fy vad jag är ledsen nu...min mobil försvann idag. Förmodligen så hamnade den i nån av alla påsarna som skulle slängas i containrarna då vi haft städdag idag på utegården...jag sorterade och sen såg jag att Nutti hade den o pratade med kusin Lova, men när de pratat klart så så tog jag mobilen och vet inte vart jag la den sen!!! Jag känner mej naken utan min mobil. Hemska tanke! Vill ha den. Hela mitt liv finns ju memorerat i den. Alla bilder, telefonnummer osv...Det är nu som min darlinf Ems (Leila) säger att detta är typiska i-landsproblem (lyxproblem) och hon har ju rätt. Men ändå....tycker faktiskt att jag har rätt att klaga och vara lite ledsen..Imorgon ska jag köpa en ny mobiltelefon. Funderar på vad jag vill ha för nån...förmodligen blir det en med touch screen. Jag har inte kunnat kontakta nån då jag inte har allas nr i huvudet, så till er jag lovat ringa så hoppas jag ni läser detta så förstår ni..

Min söta mamma sa när jag berättade för henne ang min förlust idag: Men vart har du tappat den? Jag svarade: Hade jag vetat det så hade jag väl hämtat den!

Min vän Kiril sa idag när jag berättade att min mobil var borta: Vart har du tappat den? Jag svarade: Hade jag vetat det så hade jag väl hämtat den

GAAAHHHHH...


Vi har även varit en sväng till IKEA idag, jag o grabbsen och på hemvägen köpte vi kebab och myste. Jag ska sova nu för jag är jättetrött då Nutti vaknade 04.30 typ idag....men imon har jag sovmorgon...men det brukar inte bli så mycket sovmorgon då Nutti öppnar dörren och vill prata med mej hela tiden...

Har kollat på CSI Miami ikväll och nu ska jag sova. Sebbe har redan somnat i soffan:)

PS! tack Kultis för telefonsamtalet idag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ems Leila

Hahaha, ja, du känner mig för väl! Typiskt I-Landsproblem. Men som Ally McBeal säger; mina problem är stora för MIG för att de är MINA! O det kan vi ju gå med på. Love you hun.

2009-05-17 @ 00:34:53
Postat av: Willes mamma

Tack själv!!!! Tänker på dig! Hoppas det löst sig och du har gladare tankar numera. Ska jag skicka mitt nummer här eller hur vill du ha det så att vi kan ha fortsatt kontakt....

massor med kramar vännen min

2009-05-17 @ 12:28:20
Postat av: camilla

å det där vill man ju inte vara me om, hemska tanken man har allt på mobilen....

prata lite me Hanna om en vinkväll snart, det vore väl jätte trevligt??

Må gott!!

Kramis

2009-05-17 @ 16:29:20
Postat av: sanna

Men vart kan du ha tappat den?

2009-05-17 @ 20:24:32
Postat av: Catta

Men nu har ju fröken en ny ;0)Kram

2009-05-17 @ 21:27:22
Postat av: Catta

Men nu har ju fröken en ny ;0) som sagt man blir ju helt handikappad. Hur klara man sig förrut utan mobil?!?Kram

2009-05-17 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0