hemmafrun är igång:))

Oj va länge sen jag var inne på bloggen. Har helt enkelt inte haft tid och så pajade vår dator så dte har varit svårt att vara aktiv här inne. Nu har vi köpt en dator så jag ska hålla bloggen uppdaterad. Jag ska köpa mej en liten miniPC. Vet inte vilken jag ska ha bara. Det är en enda stor djungel av datorer...vill ha en rosa, vit eller röd..så mycket vet jag:)

I lördags åkte jag o Nutti till mamma i Karlstad och stannade tills tis kväll, då vi tog tåget hem till Stockholm. Vi har haft det supermysigt. Kjell har varit o spelat golf med några kompisar så han åkte på söndagen så det var bara jag o mamma o Nutti. Mamma tog alexander hela tiden så jag kunde slappna av till 100%. Sovmorgon varje dag...me like. Alexander älskar mommo och de är bästisar:)

Förra helgen var Alexander o pappa i Kalmar hos farmor. Jag var hemma i sthlm o jobbade samt träffade Ems, Sonny o Kiril när jag var ledig. Men det var kul på jobbet då min sötaste finaste vän Emilia jobbade också. Hon är såååå underbar!!! Och det bästa är att hon känner en äkta kärlek för det finaste jag har, nämligen Alexander...dte var skönt att vara själv fr tors kväll till mån morgon. Jag låg i soffan och slöade och så sov jag eftersom jag jobbade hela helgen. Men dte var tungt att lämna av mina grabbs på flygplatsen..Har bara varit ifrån nutti en natt innan. Men de hade haft det så kul så och jag pratade med nutti minst 1 ggr per dag...han sa hela tiden: Mamma va gör du? SÖTNOSEN! Han pratar så mycket nu och förstår. Han är en riktig liten kille nu...mammas gull!

Idag har jag varit en hemmafru så det heter duga. Har putsat alla fönster, städat hela lägenheten samt tvättat. Vilken känsla. Hänge upp nya gardiner som jag fick av mamma när vi var där och så har jag fixat lite nya blommor...När nutti kommer fr dagis så ska vi baka lite tänkte jag...jag är ju så impad av Leila Lindholm och tittar alltid på Leila bakar och Leila på landet. Hon inspirerar mej..tänkte scrappa lite morgon. Var länge sen nu..har ju som sagt var mina perioder. Ikväll blir det mys med mannen min och lille darlingen..och såklart är det ju tv-dags kl 21 då det är Leila på landet på tv4+
Det missar jag ju såklart inte..

Ha en fortsatt trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0