Leila Lindholm, du kan få adoptera mej!!

Idag är det mulet i stockholm, men det gör mej inget då jag bara är hemma o slappar. Har just ätit potatis, köttbullar och brunsås med lingonsylt. Smart att förbereda maten till Nutti kommer fr dagis då det e hungrig mage som vill utfodras så snabbt som möjligt:) Kl 15 ska jag på vernissage o krovgrillning på dagis. Ska bli jättemysigt. Hoppas dock att det inte blir nåt regn av alla mörka moln.

Alexander är en liten bestämd gosse som vet vad han vill. Mommo säger att han fått humöret efter sin mamma, hmmmm...Han testar gränserna hela tiden och man blir ganska slutkörd. Men i det stora hela så är han e snäll kille som är som barn är mest. Vår lille gullegull..

Tänkte att vi skulle baka vetebullar med blåbär och rivna äppel som fyllning. Såg Leila (såklart) och blev inspirerad. Får dock se vilket humör den lille mannen är på innan jag ger mej på ett bullbak.

Leila Lindholm, min stora favorit har blivit mamma förra veckan till en liten son. Grattis önskar vi! Jag älskar den tjejen. Hon är så duktig och inspirerande och hon är söt som en sockerkaka. Hon kan få adoptera mej och baka muffins och kakor till mej hela dagarna hihi

Ska scrappa ett kort till mamma som jag ska lägga på lådan när jag går till dagis

ha det!


Kommentarer
Postat av: Ems

saknar dig mitt hjärta. ska boka den där skiten snart.. eller skit är det ju inte, spa heter det! men jag har så mycket nu att jag flippar. förlåt om jag känns otillgänglig. det går över.

love you long time. longer.

puss

2009-05-15 @ 09:57:20
Postat av: Jenny

Tack för i går,, du e hel bäst o bullarna vart så goda.



Puss

2009-05-16 @ 02:12:03
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0