Ny touch telefon

Igår köpte jag en ny mobiltelefon. Känns jättebra och jag är nöjd med den! Men jag är ganska ledsen över allt innehållet som jag förlorade i den gamla. Just telefonen skiter jag i men alla bilder och sånt...jaja, nu är dte som det är...jag köpte en Samsung SGH-F480. Har bara haft Ericsson och Nokia innan så jag var lite skeptisk först men den verkar kanon än så länge iallafall..gillar touch-funktionen iallafall. Jättesmidigt!

Här kommer 3 bilder på underverket o min kommande bästis:








Kommentarer
Postat av: Jenny

FIIIN, det är den jag köpte till chris när han fyllde år,, hihi

2009-05-18 @ 12:33:21
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Ems

ser gryym ut! =) puss bejb

2009-05-18 @ 12:49:53
Postat av: Pärlan

Hej Pinglan!



Har du nytt mobilnummer nu då!? Kramen

2009-05-20 @ 21:44:54
Postat av: linda

har samma nummer, men messa gärna ditt så lägger jag in det i telefonboken, puss gumman, saknar min Pärla!

2009-05-20 @ 21:53:55
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-20 @ 21:53:58
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: Bob

asa snygg mobiltelefon

2009-05-20 @ 23:13:07
URL: http://boberi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0