Vit samsung mini pc

Förra veckan köpte jag mej en liten mini pc då jag ville ha en egen att ta med till jobbet och som är liten o behändig. Jag hade kollat lite på Pricerunner på olika modeller och så, men eftersom jag är urkass på olika finesser och vad de innehåller så gick jag direkt till butiken o kollade innan jag bestämde mej för en vit Samsung. Kollade även på en HP, den röda/rosa med blommor på, men gillade inte tangentbordet på den då man fick trycka så hårt, men ack va fin den var. Den jag köpte är verkligen jätteliten, men funkar bra för mej. Har mobilt bredband till den och så kan jag ha den med mej i handväskan utan problem för den e verkligen tiny, jättesöt! Slänger in en bild på den här..


.


Kommentarer
Postat av: Jenny

VAD FIIIIN DEN ÄR! Grattis bejb,, puss

2009-06-01 @ 09:15:45
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0