besiktning av vår nya lägenhet :)

Idag var vi och gjorde en besiktning av vårt nya hem som vi ska flytta in till i december. Det var verkligen jättekul att se den igen. Man vill inget hellre än att flytta nu, NU NU NU!!! Vi hade en besiktningman där också så vi gick runt tillsammans. Det gick jättebra och vi var nöjda när vi gick därifrån.

Det har regnat hela dagen nästan och man blir så trött. Jag sov 1 tim innan jag hämtade Sasha på dagis och sen gjorde vi pannkakor med Nutella som var mycket uppskattat.

Pappa jobbar över idag så Sasha och jag har busat och haft oss själva. Han har kollat på Fåret Shaun på datorn på svt.se. Han älskar verkligen det programmet!

Nu har även den lille mannen somnat och jag sitter här en sväng. Sebbe ska kolla på fotboll sen så tv:n e upptagen ikväll så jag gör honom sällskap och myser lite tills jag inte pallar mer fotbollssnack...då går jag nog in på Facebook en sväng eller Skypar lite...hatar fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0