A total breakdown is near by

Jag kommer inte med nåt smaskigt inlägg denna dagen...jag har varit vaken i mer än 48 tim då jag har varit vaken på natten med en sjuk Alexander och sen var jag hemma med honom igår, stack sen och jobbade natt och varit hemma med honom idag...jag klarar knappt av att andas själv känns det som. Jag är så borta som jag nånsin kan bli...lille plutten e mycket bättre nu och har fått Ventoline (luftrörsvidgande) efter att vi varit på akuten med honom igår...han ska till dagis imon om han inte skulle bli sämre igen inatt. Jag vabbar inatt (såklart) och hoppas natten blir lugn utan hosttttacker..vem sa att det var lätt att vara småbarnsförälder? HIIhihi det e ju det bästa i världen såklart men ibland hade man behövt 10 armar..

Nu har Sebbe kommit hem och tagit över den lille. Han har varit så snäll hela dagen och jag gick ut o tog en powerwalk med Marlene och Nutti i vagnen runt 10 för att inte somna hemma. Det var skönt o uppfriskande och jag tog en lång dusch när vi kom hem. Man måste ju göra allt för att hålla sej alert. Tyckte även att Nutti kunde få lite frisk luft..bara nyttigt för luftrören.

Nu ska jag äta lite och sen sova tänkte jag...puss på er

Ems (Leila), jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas lilleman kryar på sig nu. Kram på dig vännen.

2009-09-22 @ 20:17:45
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: sanna

VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! =) Puss

2009-09-22 @ 22:21:21
Postat av: svar till Sanna

Tack baby, du vet vad man behöver höra!!!!

2009-09-23 @ 00:22:24
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0