Bästa vänner för alltid, BFF

Igår så var jag med Kitil hela dagen. Vi möttes upp kl 13 vid Hornstull och sen fixade han lite bankärenden och sen var på The Phone House och grejade med hans mobil. Vi tog en fika i Skrapan och sen åkte vi och hämtade lille Alexander på dagis och sen ivög in till stan igen och hittade en jättebra lekplats med massor av kul saker. Kiril lekte med Nutti och körde honom poå en sån där röd runt cykelstång. Nutti kiknade av skratt :) Sen mötte vi upp Sebastian och han åkte hem med Nutti och jsg o Kiril gick och köpte lite mat. Kiril köpte hamburgare på Crave och jag tog en wok på Seven Eleven samt en latte och sen gick vi tilll ett ställe vid vattnet som ligger nära STREET. Vi satt där bakom muren och åt, drack o pratade samt spelade in våra rösten på Kirils mobil och sen asgarvade vi. Vi sjöng massa fåniga sånger och alla tittade på oss haha. Fjortisar? Nej då, vi hade bara så kul! Fick en liten present av Kiril som han köpt på Cypern. Små grodor som hade ljus i sej...det var jättesöta och vi skojade om dem.

Nör klockan började närma sej 20 så började vi att gå tillbaka mot t-banan i Hornstull. Resten vill jag behålla för mej själv då det var vår "avskedsstund"....så jävla sorgligt och jag grät som sjutton...Vilken fin vän jag har!!!!!!
På kvällen fick jag ett mms på en bild av oss två tillsammans som han photoshoppat så vi har gröna ögon men i övrigt är fotot svartvitt, bara träden bakom oss som är gröna. Jättefint!!! Det stod också, jämte bilden:
Love you to my BFF (vi skojade ang Pris Hiltons nya dokuserie för ett tag sen hihi... (Inatt jobbade jag ju och kl 05 ringde jag Kiril som då var på väg från Kungsholmen till Arlanda. Vi prtade hela vägen ända fram tills han skulle gå på planet 07.20...det vill jag också behålla för mej själv vad som sades just då...

Bilder funkade just nu så jag får ta dem imon. Har fört över bilderna till datorn så jag lovar att det ska komma snart!

TACK FINA KIRIL, DU E GULD och har funnits där för mej genom glädje och svårigheter när ingen annan gjort det! Vår vänskap kommer alltid att finnas!! Jag finns här för dej närhelst du behöver...fast det vet du ju redan...

Han smsade mej när han kommit till London så nu vet jag att allt gått bra..har även smsat lite i kväll o jag har installerat Skype (tack snälla för alla nymodigheter!!!) vilket han också gjorde ikväll sa han i smset..

Detta blev ett långt inlägg men allt som jag känner nu ryms inte att skriva....................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0