Ett känslofyllt inlägg mitt i natten

Vet inte varför jag inte stänger av tv:n o loggar ut från datorn och går o lägger mej...jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon på morgonen men ändå väljer jag att sitta här och skriva...kanske behöver jag det? Kanske behöver jag bara lägga huvudet på kudden och möta upp Johan Blund....Jag vet inte....Ikväll har jag skypat och vi har haft en underbar dag med grillning med morbror Gustav o Lova och faster Hanna. Vi grillade på innergården och barnen lekte och hade kul som alltid...de små liven (och busfröna!!!)

Nu går mina ögon i kors och jag njuter av "lugnet"...ingen e vaken...det e svart ute och sparsamt med fulla youngsters...bara bussarna, taxibilarna och nån enstaka ägare med hund....men det är så det är här...aldrig helt tyst och stilla....men jag tycker ändå om allt liv....jag älskar min familj och mina vänner...vissa saknar jag dock till tusen då de inte är hos mej... Jag älskar er!!!!

sov sött


Kommentarer
Postat av: femman

Ja, visst är min mage UNDERBAR!! Hahaha.. HÄRLIGT att du "vågar" skratta åt den! :-D



Skönt å höra om fler som stannar inne under städdagarna! ;-)

2009-09-20 @ 07:11:07
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej vännen. Förstår på dina inlägg att du saknar kiril mkt. Du vet att du kan ringa mig om du känner dig nere. Hoppas ni får en härlig dag med familjen idag.

Puss o kram

2009-09-20 @ 10:17:39
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0